85.153.14.104 ~ Nessus Network

Knight Online Private Server
 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 NeverMore Clanı

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
C1nTon1C



Mesaj Sayısı : 4
Kayıt tarihi : 22/01/09

MesajKonu: NeverMore Clanı   Paz Ocak 25, 2009 11:55 am

Arkadaslar bildiğiniz gibi orclarda nevermore die bir clan cıktı bu clan 1 gecede g3 nasıl oldu cok merak ediyorum...
ELT Te 1 gecede ortaya cıktı Admin adamalrın npt yapmasınamı gözyumuyorsun yoksa senmi np veriosun


ELT TEN KURTULDUK NEVERMORE GELDİ...

KOPANEL BU YÜZDEN Mİ KAPALI USER KAYBEDERSİN ADMİN HABERİN OLSUN...!!!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
C1nTon1C



Mesaj Sayısı : 4
Kayıt tarihi : 22/01/09

MesajKonu: Geri: NeverMore Clanı   Paz Ocak 25, 2009 11:58 am

Benimle aynı fikri paylasan arkadaslar lütfen mesaj bıraksın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Tylin
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 67
Kayıt tarihi : 02/01/09

MesajKonu: Geri: NeverMore Clanı   Paz Ocak 25, 2009 12:07 pm

ya arkadaşlar bu tarz saçma sapan şeylere kafanızı yormayın,ncs istediler yaptım sonrada clan kurmuşlar bu kadar basit.Ama düpe yaptıklarını gördüm çoğunun charını sildim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://nessus.yetkin-forum.com
C1nTon1C



Mesaj Sayısı : 4
Kayıt tarihi : 22/01/09

MesajKonu: Geri: NeverMore Clanı   Paz Ocak 25, 2009 12:21 pm

Hmm Oke...

Bi ricam olcauk kopanel i günde 1 saat acarmısın Sıralamaya bakmak istiyoruz...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Tylin
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 67
Kayıt tarihi : 02/01/09

MesajKonu: Geri: NeverMore Clanı   Paz Ocak 25, 2009 12:30 pm

Gördüğünüz gibi saldırılar devam ediyor,ebenezer port değiştirdiğimde açıcam zaten tamamiyle.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://nessus.yetkin-forum.com
D4vyJoNeS

avatar

Mesaj Sayısı : 22
Kayıt tarihi : 24/01/09
Yaş : 28

MesajKonu: Geri: NeverMore Clanı   Paz Ocak 25, 2009 3:41 pm

Tylin demiş ki:
Gördüğünüz gibi saldırılar devam ediyor,ebenezer port değiştirdiğimde açıcam zaten tamamiyle.

iyi tamam da ELT DE kuruldu 1 gecede g3 oLdu
Ve Kraldan Baska Kimseyi Tanımıyoduk o cLanda o NasıL OLdu ???
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Tylin
Admin
Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 67
Kayıt tarihi : 02/01/09

MesajKonu: Geri: NeverMore Clanı   Paz Ocak 25, 2009 4:57 pm

yukarda bişi yazdım oku önce ? Kimsenin 1 gecede clan kurduğu yok,o kral dediğiniz kişi GameQweR'di hepsi toplanıp biz böle böle yapıcaz ncs yapıcaz dediler 4-5 tane charıda karusa attım.bunların içinde human kralı ProfondoQuiTe'de wardı bu kadar basit.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://nessus.yetkin-forum.com
 
NeverMore Clanı
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
85.153.14.104 ~ Nessus Network :: Server Hile Şikayet-
Buraya geçin: